Prilagodba pristupačnosti

Adresa:

Božidara Petranovića 8, 23000 Zadar

Telefon:

023/350-350 (Centrala)

Službena email adresa:

zupanija@zadarska-zupanija.hr

Priprema sjednica županijske skupštine i kolegija župana

U Upravnom odjelu za pravne i zajedničke poslove, u posebno ustrojenom Odsjeku za pripremu sjednica, obavljaju se upravni i stručni poslovi pripreme i održavanja e-sjednica:

  • Županijske skupštine
  • 13 radnih tijela Županijske skupštine
  • kolegija župana

Poslovi pripreme sjednica obavljaju se kontinuirano, tijekom cijele godine, u suradnji s izvršim tijelom i ostalim upravnim tijelima Zadarske županije, ovlaštenim predlagateljima akata, članovima Županijske skupštine i njenih radnih tijela, županijskim ustanovama i trgovačkim društvima, a po potrebi i s ostalim osobama koje su uključene u proces predlaganja i donošenja akata izvršnog i predstavničkog tijela.

Sjednice se sazivaju i materijali dostavljaju elektroničkim putem čime se pridonosi učinkovitosti, transparentnosti rada, racionalizaciji troškova i ekološki osviještenom poslovanju Zadarske županije.

Materijali sjednica javno se objavljuju prije održavanja sjednica na županijskoj mrežnoj stranici MATERIJALI SJEDNICA ŽUPANIJSKE SKUPŠTINE I KOLEGIJA ŽUPANA (https://sjednice.zadarska-zupanija.hr/) koju uređuje Upravni odjel za pravne i zajedničke poslove.

U obavljanju ovih poslova primjenjuju se pozitivni zakonski i podzakonski propisi koji reguliraju ustrojstvo, djelokrug i način rada tijela jednica lokalne i područne (regionalne) samuprave, te opći i interni akti Zadarske županije:

Priprema e-sjednica Županijske skupštine i njenih radnih tijela među najznačajnijim obuhvaća poslove

  • zaprimanje nacrta prijedloga akata ovlaštenih predlagatelja,
  • priprema prijedloga akata,
  • digitalna obrada materijala, umnožavanje materijala,
  • zakazivanje sjednica, dostava poziva i materijala za sjednice u pravilu putem elektroničke pošte u pravilu 5 dana prije održavanja sjednice,
  • objava svih materijala na županijskoj mrežnoj stranici https://sjednice.zadarska-zupanija.hr/, prije održavanja sjednice putem posebne programske aplikacije,
  • vođenje zapisnika i aktivno sudjelovanje u tijeku i radu sjednice,
  • tehnička podrška održavanju sjednica,
  • snimanje i izradu tonskih snimki, prijepis tonske snimke,
  • urudžbiranje i izrada akata za potpis,
  • objava akata u Službenom glasniku Zadarske županije,
  • dostava općih akata na nadzor,
  • arhiviranje materijala i donesenih akata,
  • vođenje ažurirane baze podataka o sudjelovanju vijećnika u radu Županijske skupštine i skupštinskih radnih tijela,
  • poslovna korespondencija i podrška radu predsjednika Županijske skupštine,
  • evidencija korištenja tablet uređaja,
  • evidencija i podrška radu Klubovima vijećnika,
  • prijepis vijećničkih pitanja, objedinjavanje odgovora,
  • ostali poslovi za koje je temeljem Poslovnika Županijske skupštine Zadarske županije zaduženo upravno tijelo Zadarske županije nadležno za poslove Županijske skupštine.

Priprema e-sjednica izvršnog tijela (kolegija župana) među najznačajnijim obuhvaća poslove

  • zaprimanje prijedloga akata i nacrta prijedloga akata svih ovlaštenih predlagatelja,
  • kontrolu pravne utemeljenosti prijedloga i nadležnosti za donošenje, po potrebi vraćanje prijedloga na potrebne nomotehničke i/ili sadržajne izmjene,
  • formiranje prijedloga dnevnog reda i dostava svih pravovaljanih prijedloga županu na uvid i odobrenje,
  • priprema konačnog materijala nakon održanog radnog dogovora,
  • objava materijala na županijskoj mrežnoj stranici https://sjednice.zadarska-zupanija.hr/,
  • izrada zapisnika, donesenih akata i utvrđenih prijedloga akata za Županijsku skupštinu,
  • objava akata u Službenom glasniku Zadarske županije,
  • trajno arhiviranje materijala i donesenih akata nakon održane sjednice kolegija.

Cookie

IZJAVA O ZAŠTITI PRIVATNOSTI I SIGURNOSTI OSOBNIH PODATAKA
Saznajte više
Image